تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراز بانک اقتصادنوین در شهریور ماه مثبت بود

تراز بانک اقتصادنوین در شهریور ماه مثبت بود

بورس نیوز: براساس اطلاعات منتشرشده در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده بانک اقتصادنوین در شهریور ماه سال جاری حدود ۲۰ هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال است که با کسر ۱۹ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال به عنوان هزینه‌های عملیاتی، بیش از یک‌هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال سود در این ماه محقق شده است.

همچنین بر اساس گزارش فعالیت ماهانه بانک اقتصادنوین در شش ماهه نخست سال جاری، این بانک موفق شده است، با حفظ عملکرد مثبت در عملیات واسطه‌گری پولی در طول این دوره، در مجموع حدود ۱۰ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال سود از این محل کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراز بانک اقتصادنوین در شهریور ماه مثبت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..