تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«لباس مامورانی که مهسا را بازداشت کردند، دوربین داشت»

«لباس مامورانی که مهسا را بازداشت کردند، دوربین داشت»

روزنو :صالح نیکبخت گفت:‌ ماموران گشت ارشادی که از آغاز مهسا را دستگیر کردند دارای دوربین نصب شده روی لباس‌های‌شان بودند. به‌طوری‌ که دخترخاله همراه مهسا با این خطاب ماموران مواجه شده که کنار بایستد تا تصویرش در دوربین پلیس منعکس نشود. با گذشت بیش از دو هفته از انتشار خبر مرگ مهسا هنوز ابهامات فراوانی در افکار عمومی در خصوص ابعاد و زوایای این حادثه وجود دارد.

 صالح نیکبخت، وکیل مدافع خانواده امینی در گفت‌وگویی روند پیگیری‌های حقوقی پرونده مهسا را تشریح کرده که بخش‌های مهم آن را در ادامه می‌خوانید:

خانواده مهسا خواهان آن هستند که رسیدگی به پرونده قتل مهسا با حضور هیات حقیقت‌یابی دنبال شود که ۳ تا ۵ نفر از آنان از پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب و نیز پزشک قلب باشد.

معاون دادستان تهران هم این درخواست را قبول و اعلام کردند برای جلسه تحقیقات با خانواده مهسا تماس گرفته می‌شود تا مشاوران پزشکی مورد اعتماد خود را همراه داشته باشند. اما این اتفاق نیفتاد.

در جلسه دیروز در محل پزشکی قانونی متوجه شدیم، برخی پزشکان قانونی در این نشست، اساسا مرگ مهسا را ناشی از ورود ضربه به جمجمه ایشان ندانسته و اصرار دارند با توجه به اینکه مهسا قرص تیروئید مصرف می‌کرده، مرگ او را ناشی از بد عمل کردن قرص تیروئید یا بی‌کیفیت بودن قرص مصرف شده و موارد اینچنینی عنوان کنند.

بر اساس شواهد متقن متوجه شدیم، ماموران گشت ارشادی که از آغاز مهسا را دستگیر کردند دارای دوربین نصب شده روی لباس‌های‌شان بودند. به‌طوری که دخترخاله همراه مهسا که از ماموران خواهش می‌کرده مهسا را دستگیر نکنند با این خطاب ماموران مواجه شده که کنار بایستد تا تصویرش در دوربین پلیس منعکس نشود.

مساله مهم این است که فیلم‌های داخل ون و دوربین فردی که مهسا را دستگیر کرده در کنار فیلم‌هایی که در محل گشت ارشاد در خیابان وزرا وجود داشته است، ارایه شود.

خانواده مهسا هیچ ارتباطی با شخص، گروه و تشکیلات علنی و غیرعلنی و قانونی و غیرقانونی ندارند. ارتباط دادن این خانواده به هر دسته و گروهی، کذب است.

بر اساس اعلام پزشکان متخصص و کارشناسان مستقل، مرگ مهسا هیچ ارتباطی با بیماری قبلی ایشان که برداشتن یک خال یا غده کوچک در بالای چشم ایشان بوده، ندارد. ضمن اینکه مهسا در گذشته هیچ سابقه بیماری قلبی و عروقی و کلیوی نداشته است.

خانواده او می‌خواهند بدانند، خونی که از پایین جمجمه پشت گردن و گوش او تراویده است، ناشی از چه نوع بیماری یا تروما (یعنی ضربه خارجی) است.

رد این خون در پشت گردن، پایین جمجمه توسط غسالان، پدر و مادر و نزدیکان مهسا رویت شده است.

به اعتقاد من و نیز پزشکان معتبر و افراد آگاهی که مورد مشورت قرار گرفته‌اند، مهسا به‌طور قطع قبل از اینکه به مرکز گشت ارشاد برسد، مورد ضربه قرار گرفته است. همچنین بعد از حضور در بازداشتگاه نیز احتمال ورود ضربه به او زیاد است.

خانواده مهسا هرگونه رای از طریق بررسی بی‌طرفانه با حضور کمیته حقیقت‌یاب مستقل و با بررسی پزشکان معتمد را می‌پذیرند، اما اگر اجازه داده نشود، پزشکان معتمد بررسی‌های خود را انجام دهند، فیلم‌های مورد اشاره منتشر نشوند و به نشانه‌ها متقن توجه نشود قابل قبول نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««لباس مامورانی که مهسا را بازداشت کردند، دوربین داشت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..