تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم عجیب ساپینتو در صحنه جنجالی

خشم عجیب ساپینتو در صحنه جنجالی

در دقیقه ۲+۹۰ دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال، امیر عرب‌ براقی داور این دیدار به دلیل خطای قاسمی‌نژاد روی صالح حردانی به سود استقلال اعلام پنالتی کرد که این صحنه منجر به درگیری کادرفنی دو تیم در کنار زمین شد.

پس از این اتفاق، امیر عرب‌براقی به سمت نیمکت تیم استقلال رفت و ساپینتو و سعید الهویی از کادرفنی دو تیم را از روی نیمکت اخراج کرد که در این صحنه عکس‌العمل سرمربی استقلال بسیار عجیب و دور از انتظار بود.

ساپینتو که به شدت از تصمیم داور ناراحت بود، با لحنی بسیار تند به سمت داور حمله‌ور شد و نیمکت‌نشنیان استقلال مانع برخورد فیزیکی او با عرب‌براقی شدند. ساپینتو بعد از آن به سمت نیمکت گل‌گهر نیز حمله‌ور شد و در نهایت با وساطت کادرفنی دو تیم و عوامل مسابقه، سرمربی استقلال به سمت رختکن این تیم هدایت شد.

منبع: طرفداری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم عجیب ساپینتو در صحنه جنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..