تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگستری کرمان: بیشتر دستگیرشدگان فریب خوردگانی هستند که با ارشاد و راهنمایی به مسیر درست بر می گردند

دادگستری کرمان: بیشتر دستگیرشدگان فریب خوردگانی هستند که با ارشاد و راهنمایی به مسیر درست بر می گردند

روزنو :رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهارکرد: بیشتر دستگیر شدگان فریب خوردگانی هستند که با ارشاد و راهنمایی به مسیر درست بر می گردند و البته در بین دستگیر شدگان افرادی نیز هستند که باید در برابر کارها، تخریب ها و اغتشاشاتی که ایجاد کرده اند، پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی کار رسیدگی به پرونده های مردم، احقاق حق و اجرای عدالت را بر عهده دارد و دیدگاه جهادی ایجاب می کند دستگاه قضایی دوشادوش نهادهای مردمی پا را از مسئولیت های خود فراتر بگذارد و در مسائل مربوط به اشتغال، تولید و سایر حوزه ها به کمک دولت بیاید.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای اداری شهرستان بافت از این شهرستان به عنوان منطقه ای ولایی و انقلابی و شهری سردار پرور و رزمنده پرور یاد کرد و گفت: مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی را رقم زده و شهدای بزرگی را به نظام و انقلاب هدیه کرده اند.

وی اظهارکرد: مردم بافت همواره با بصیرت کامل زاه خود را به خوبی تشخیص داده و طی کرده اند و پشت سر ولایت حرکت کرده اند، ‌ سند زنده آن نیز همین اتفاقات نازلی است که در برخی شهرها رخ داد اما مردم این منطقه با وجود تبلیغات فضای مجازی، گزارشی از همراهی مردم این شهرستان با ضد انقلاب و بدخواهان نظام اسلامی نداشته ایم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم ما نقش خود برای حمایت از نظام و انقلاب را در صحنه های مختلف ایفا کرده اند و نشان داده اند در هیچ شرایطی دست از اطاعت از رهبری و‌ پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: دشمن همواره مترصد است بهانه ای را پیدا کرده و موجی ایجاد کند و از این موج، بهره برداری خود را انجام دهد.

وی گفت: دستگاه قضایی وظیفه خود می داند در هر جایی که حقی از فردی ضایع شود، بدون هیچ ملاحظه ای در راستای احقاق حق ورود کند و نتایج بررسی های خود را نیز اعلام کند و علاوه بر دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نیز این مسائل را به صورت دقیق بررسی می کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دشمنان با سوء استفاده از مسائل در لحظات اولیه موضوعات، که ابعاد آن مشخص نیست، سناریوهایی را طراحی و به جامعه القاء می کنند و شایعه درست می کنند و خودشان قضاوت می کنند، خودشان حکم صادر می کنند، خودشان افکار عمومی کشور ما را می خواهند تحت تاثیر القائات خود قرار دهند و عده ای نیز خواسته یا ناخواسته، آگاهانه یا ناگاهانه در کشور حوادث و اغتشاشاتی ایجاد می کنند.

وی افزود: دشمنان به دلیل سیلی های محکمی که از این ملت خورده اند با سناریوهای مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم تلاش می کنند که انتقام بگیرند و الان نیز مسائل دینی و اعتقادی را نشانه گرفته و ضروریات دینی و اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: دشمنان تلاش می کنند مردم را از دین، مسجد، قرآن و اعتقادات دینی خود جدا کنند اما مردم با حضور میلیونی خود به صحنه امدند و از نظام، انقلاب و ارزش های دینی دفاع کردند.

وی با تاکید بر این مطلب که مردم ما مردمی بصیر و فهیم هستند، ادامه داد: افراد فریب خورده نیز بعدا عمدتا ابراز پشیمانی می کنند و در این میان، تعدادی نیز دشمن قسم خورده و یا مزدور دشمن هستند و در بین افراد دستگیر شده در حوادث اخیر نیز فراوانند کسانی که مزدور دشمن و یا مزدور سرویس های اطلاعاتی دشمن بوده اند و یا مربوط به گروهک های ضد اتقلاب و نفاق بوده اند که حساب این افراد از مردم جداست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهارکرد: بیشتر دستگیر شدگان فریب خوردگانی هستند که با ارشاد و راهنمایی به مسیر درست بر می گردند و البته در بین دستگیر شدگان افرادی نیز هستند که باید در برابر کارها، تخریب ها و اغتشاشاتی که ایجاد کرده اند، پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: کارگزاران و مسئولان خدمتگزار به مردم ممکن است گاهی خواسته و یا ناخواسته در اجرای مسولیت های خود کوتاهی کنند و باید تلاش بیشتر از خود نشان دهیم تا به مردم خدمت کنیم تا در این شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان، مشکلات مردم برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با تاکید بر این مطلب که تلاش جهادی باید بر مبنای بصیرت و شناخت لازم از وضعیت موجود جامعه انجام شود، اظهارکرد: باید اعتقاد پیدا کنیم که باید به مردم خدمت کنیم و در ادامه با تلاش مجدانه در این مسیر گام برداریم.

وی گفت: دستگاه قضایی کار رسیدگی به پرونده های مردم، احقاق حق و اجرای عدالت را بر عهده دارد و دیدگاه جهادی ایجاب می کند دستگاه قضایی دوشادوش نهادهای مردمی پا را از مسئولیت های خود فراتر بگذارد و در مسائل مربوط به اشتغال، تولید و سایر حوزه ها به کمک دولت بیاید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد:امروز ضرورت کارها در حوزه نظام اقتصادی، تولید کار و اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم است و از این رو دستگاه قضایی در کنار سایر مسئولیت های خود، به این حوزه ها نیز ورود کرده و در این مسیر بر مبنای احساس تکلیف اقدام می کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر حسن اجرای قوانین و نظارت بر روند اجرای اقدامات قانونی سازمان ها از دیگر وظایف دستگاه قضایی است، اظهارکرد: شورای اداری به منظور هماهنگی لازم بین سازمان های اجرایی، قضایی و .. برگزار می شود و باید بر مبنای تعامل، همه ظرفیت های اداری برای خدمت به مردم پای کار آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگستری کرمان: بیشتر دستگیرشدگان فریب خوردگانی هستند که با ارشاد و راهنمایی به مسیر درست بر می گردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..