تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه میاندوآب: حماسه 9 دی روز میثاق ملت ایران با ولایت است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: در آن دوران دشمن انتخابات را بهانه کرده و اصل نظام را نشانه گرفته بود و با تاسف عده ای فتنه دشمن را متوجه نشدند.
وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت در 9 دی فتنه های دشمنان را خنثی کردند و خط بطلانی بر توطئه های آنان کشیدند، گفت: حماسه 9 دی وجه تمایز نیروهای ارزشی و غیر ارزشی است و مردم در آن روز نشان دادند که پیروزی با مقاومت است و پشت سر رهبری و ولایت و نظام اسلامی قرار دارند.
حسن زاده اضافه کرد: حماسه 9 دی خط بطلانی بر تمام فتنه ها و توطئه ها زد و باید در تاریخ ماندگار شود.
شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093/ 3072 ** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه میاندوآب: حماسه 9 دی روز میثاق ملت ایران با ولایت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..