تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین یادواره شهدا شهرک فرهنگیان نظرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با هفته دفاع مقدس، به همت حوزه ۷۱۵ بسیج شهید همت سپاه ناحیه نظرآباداولین یادواره شهدا شهرک فرهنگیان نظرآباد با حضور مردم و مسئولین در مدرسه ثامن این شهرک برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد صفوی مسئول سازمان تبلیغات شهرستان ساوجبلاغ، در روزهای آغازین جنگ، مقام معظم رهبری به دیدار حضرت امام(ره) رفتند و به ایشان فرمودند تجهیزات نظامی این کشور هشت ماه بیشتر دوام نخواهد داشت، در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح است  امام فرموده بودند که نصرت الهی با شماست و این جنگ را پشتیبانی خواهد کرد. انشاالله ما در این جنگ پیروز خواهیم شد و شاهد آن بودیم که این هشت ماه جنگ به هشت سال جنگ که در برابر کل دنیا بود ایستادگی کردیم ما در این جنگ از بیشتر کشورهای دنیا اسیر داشتیم و این قدرت بازدارندگی به دلیل داشتن معنویت بسیجیان بود توانستیم در مقابل دشمن ایستادگی نماییم.

وی افزود: بعد از جنگ چه شد برخی از مسئولین زندگی شان به دنبال اشرافیت سوق پیدا کرد و اسیر دنیا شدند و جنس شان تغییر کرد؟

حجت الاسلام صفوی در ادامه تاکید کرد: حضرت آقا فرمودند:" امروز ما از جنگ بدر و احد عبور کردیم اکنون جنگ احزاب است"  سلبریتی ها که از پول این ملت ثروتمند شدند خط و خطوط شان را ازشبکه های ماهواره‌ای وهابی ملعون اینترنشنال می گیرند.

به گفته وی، اکنون همه در مقابل جمهوری اسلامی صف کشیدند، جمهوری اسلامی که به گفته سردار دلها حرم است، اگر این حرم باقی بماند سایر حرم ها باقی می ماند، امروز جنگ احزاب است خندق آن روز مدینه بود اما امروز خندق ما در یمن ، سوریه و عراق است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ احزاب است. دشمنی که رسانه هایش را برخط کرده و به منافقین داخلی یاد می دهد چگونه آشوب به پا کنند و ساده لوحان باور میکنند که کار اسلام تمام شده است. دشمن از امکانات نظامی ما نمی ترسد از بسیجیان ما که سربند یا زهرا میبندند و در مقابل دشمن ایستادگی می کنند از قاسم سلیمانی ها می ترسد.

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین یادواره شهدا شهرک فرهنگیان نظرآباد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..