تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران در جنگ تحمیلی سه هزار شبانه‌روز در برابر دشمن مقاومت کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید «هادی» تبریز با اشاره به خطر جدی تحریف و فراموشی این واقعه عظیم توسط دشمنان گفت: امروز دشمنان به شیوه‌های گوناگون به دنبال تحریف اساسی حقایق دوران دفاع مقدس هستند و حتی می‌خواهند برخلاف تمام اسناد و شواهد موجود چنین القاء کنند که گویا آغازگر این جنگ کشور ما بوده است.

وی تاکید کرد: هر دانش آموز ایرانی که به میهن خود علاقه‌مند است باید درباره دفاع مقدس تحقیق و مطالعه کند تا بداند مردم ایران برای دفاع از کشور خود، چه رشادت‌ها و فداکاری‌های بی‌بدیلی را انجام دادند.

دریادار عباسی با اشاره به تبلیغات سراسر منفی دشمنان درباره پیشرفت‌های ایران اسلامی اظهار داشت: باوجود آنکه امروز کشور ما در حوزه‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است، دشمنان با تبلیغات منفی خود به دنبال تحقیر و کوچک‌نمایی این افتخارات هستند اما در مقابل، اقدامات برخی از کشورهای منطقه را که صرفا با صرف هزینه و توسط بیگانگان انجام می‌شود، بسیار بزرگ‌نمایی می‌کنند.

وی کسب سواد رسانه‌ای را ضرورتی برای همه افراد در عصر کنونی دانست و افزود: دانش آموزان عزیز به‌عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی، باید در استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها با هوشیاری و آگاهی تمام عمل کنند تا بتوانند اخبار و اطلاعات صحیح را از نادرست تشخیص دهند.

امیر عباسی در پایان این مراسم، از دانش آموزان این مدرسه خواست تا درباره موضوعات مختلف دفاع مقدس و دستاوردهای آن و همچنین پیشرفت‌های کشورمان تحقیق و مطالعه کرده و برداشت‌ها و دیدگاه‌های خود را در این خصوص را به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران در جنگ تحمیلی سه هزار شبانه‌روز در برابر دشمن مقاومت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..