تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اساتید مدیران و نخبگان حوزه عملیات تروریستی در زاهدان را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت عملیات تروریستی زاهدان و اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (صف: ۸)

بار دیگر عده ای تجزیه طلب و دشمن قسم خورده‌ انقلاب اسلامی در تاریخ 8 مهر؛ بعد از نما‌ز جمعه زاهدان به سمت کلانتری 16 در نزدیکی مسجد مکی حمله ور شده و بعد از خسارت به دیوارهای کلانتری اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا به داخل کلانتری کرده؛ بعد از ناکامی در حمله به 3 کلانتری ‌به فروشگاه‌ها، بانک‌ها و بازار، خسارات فراوانی به اموال مردم زدند.

افراد "تروریست" و تجزیه‌طلب" تحت عنوان شیطانی "جیش العدل" در حادثه دیروز 19 بی گناه را ‌شهید ‌و‌ 20 نفر دیگر را مجروح نمودند.

دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام وانقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند. تروریست های وابسته به سرویس های اطلاعاتی عبری، عربی، غربی بدانند اعلام برائت و عدم همراهی بزرگان و علماء شیعه و اهل تسنن زاهدان، نشان از بیداری و بصیرت مردم مؤمن و انقلابی آن خطه شهیدپرور دارد و قطعاً خواب تجزیه این استان را به گور خواهند برد.

دشمنان دین و قرآن با ابزار تبلیغات رسانه ای در صدد هستند جوانان عزیز و آینده انقلاب را مخالف ارزش های دینی معرفی کنند در حالی که این جوانان غیور در انتخابات سال 1400 به عنوان رأی اولی ها به تکلیف خود به خوبی عمل کرده و انگیزه آن ها رسیدن به آرمان هایی است که از مکتب امام خمینی رضوان الله علیه شنیده و آرزوی دسترسی سریع به آن را دارند. این امر مسئولیت همه نخبگان، علماء و مسئولین را در تسریع به خواسته های انقلاب با تبیین زمان و نحوه آن بیش از پیش می نماید. جوانان ما می خواهند خلأ اخبار و اطلاعات حوادث را خودی ها پُر نموده و مسائل کشور را با شفاف سازی کامل دریافت نمایند و تبعیض در موضوعات مختلف کشور اعم از تحصیل، اشتغال، انتصاب، تقسیم امتیازات و... دیده نشود. جوانان عزیز از نقشه دشمنان در تجزیه کشور و سلطه بر آن آگاهند و همیشه از گروهک منافقین، سلطنت طلب ها و گروهک های کوموله و دموکرات و دیگر گروهک های آدم کش تبرّی نموده که آثار آن را می توان در فضای مجازی و حقیقی به روشنی مشاهده نمود.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکومیت عملیات های تروریستی زاهدان و اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی از مسئولین می خواهد؛

الف) تروریست ها، قاتلین و مخربین اموال عمومی را شناسایی و به سزای اعمال خود برساند.

ب) سلبریتی ها، تحریک کنندگان و تسهیل کنندگان علیه ارزش ها و حقوق عمومی و حق الناس را شناسایی و به عنوان معاون جرم تحت تعقیب قرار دهند.

ج) ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای امنیتی و انتظامی، درخواست دارد عوامل سازمان یافته و مزدور در اغتشاشات شناسایی و اقاریر، نقشه ها و روش های آن ها در اختیار امت انقلابی قرار گیرد.

د) از سران سه قوه و سایر مسئولان انقلابی می خواهیم با نظارت عالیه بر همه دستگاه ها مانع از کم کاری، سستی و تبعیض در خدمت رسانی گردیده و با متخلفان برخورد جدی و آشکار گردد.

ه) از اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه درخواست دارد؛ نسبت به تبیین دستاوردها، معضلات و مسائل کشور اقدام و نسبت به اهداف شوم دشمنان ملت و کشور روشنگری نمایند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اساتید مدیران و نخبگان حوزه عملیات تروریستی در زاهدان را محکوم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..