تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفیعی: نبود خداداد در شکست تیم تاثیرگذار بود

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:خداداد عزیزی بمب روحیه تیم است و در نبود وی در این بازی به مشکل برخورد کردیم.

شفیعی: نبود خداداد در شکست تیم تاثیر گذار بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی شفیعی مربی سیاه جامگان پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار کرد: این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. در روزی که خوب نبودیم این نتیجه رقم خورد. خداداد عزیزی را کنار خط نداشتیم اگر او بود شرایط خیلی فرق می‌کرد وی برای ما بمب روحیه است و تیم در نبود عزیزی به مشکل خورد.

مربی سیاه‌جامگان بیان کرد: فقط چهار پنج بازیکن ما تجربه بازی مقابل پرسپولیس را داشتند اما نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.به هر حال ما تلاش خودمان را کردیم اما بازنده شدیم همچنین در این بازی خوب نبودیم و  فوتبال همین است.

وی در  پایان درباره تقویت تیم در نیم فصل خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از وسط راه تیم را تحویل گرفته بودیم و  این تیم توسط کاظمی بسته شده بود. براین اساس در آن مقطع نمی‌توانستیم تیم را تقویت کنیم اما عزیزی برنامه خاص خودش را دارد و چند بازیکن مد نظرش را انتخاب کرده است. جذب بازیکنان جدید هنوز قطعی نشده و اکنون نمی توانیم این موضوع را رسانه ای کنیم. 

گفتنی است خداداد عزیزی به علت قانون سازمان لیگ برتر نتوانست در این نشست شرکت کند و شفیعی مربی سیاه جامگان به جای وی در این نشست پاسخگوی خبرنگاران بود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفیعی: نبود خداداد در شکست تیم تاثیرگذار بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..