تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی مدارس امین در قم

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملا نوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه  در نشست خبری گفت: طرح تربیتی امین امسال در ۲۰ هزار مدرسه در سطح کشور توسط طلاب خواهر و برادر اجرا می‌شود.

او افزود: در طرح تربیتی امین، ۲۲ شاخص بر اساس مبانی قرآنی و روایی در نظر گرفته شده است که اگر این شاخص‌ها توسط مربیان در دانش آموزان نهادینه شود، طرح تحول سند بنیادین آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه وظایف علمی، فرهنگی، تربیتی و ارتباطی مربیان امین هم در قالب برنامه تبیین و ارائه شده است، گفت: با توجه به اهمیت آموزش مربیان طرح امین، ۲۴۰ ساعت آموزشی و کارگاهی برای آشنایی طلاب برادر و خواهر مربی طرح امین برنامه‌های تربیتی و تبلیغی در نظر گرفته شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه افزود: مراسم افتتاحیه طرح ملی مدارس امین با هدف آشنایی هر چه بیشتر مدیران و مربیان طرح تربیتی مدارس امین سراسر کشور با مشارکت حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش پرورش فردا  دوشنبه در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) قم برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی مدارس امین در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..