تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود

رقیه نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت:جشنواره گوهر فاطمي با هدف تبليغ،گسترش و نهادينه سازي فرهنگ عفاف و حجاب در رده هاي مختلف سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان برگزار مي شود.

سومین جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود

وی با بیان اینکه جشنواره گوهر فاطمی برای سومین سال متوالی در زنجان برگزار می شود،عنوان کرد:این جشنواره از سال  99 درسطح نیروهای مسلح برگزار می گردد که طی سال های گذشته ارتش و نیروهای انتظامی میزبان این جشنواره بوده و  امسال سپاه در سطح نیروهای مسلح میزبان این جشنواره می باشد.

نصیری با اشاره به اینکه دبیر این جشنواره سازمان فرهنگی خانواده سپاه در سطح استان است،تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مردان و زنان در سطح جامعه و همچنین تبیین فرهنگ عفاف و حجاب از زبان هنر می باشد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به عنوان یکی از رده های برتر جشنواره گوهر فاطمی در سطح کشور است،بیان داشت:رقیه شجاعی قهرمان جهانی تیراندازی زنجان به عنوان الگوی حجاب و عفاف در زمینه ورزش در سطح ستاد کل نیروهای مسلح شایسته تقدیر شد .

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت:در جشنواره گوهر فاطمی آثار ارسالی به دبیرخانه سازمان فرهنگی خانواده توسط استادان داوری و آثار منتخب استانی به دبيرخانه کشوری که سازمان فرهنگی خانواده است ارجاع داده می شود و پس از داوری برای داوری نهایی به ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع داده می شود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند،تصریح کرد:علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه،عکس,شعر،نقاشی،طراحی پوستر،تئاتر،سرود و دلنوشته به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.

این مسئول در ادامه با اشاره به موضوعات عفاف و حجاب،عنوان کرد: جهاد و ایثارگری،فرهنگ و هنر،دانش و پژوهش،خلاقیت و نوآوری موضوعات جشنواره گوهر فاطمی است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد: علاقمندان ميتوانند آثار خود را حداكثر تا تاريخ 25مهر ماه سال جاری در پيام رسان ايتا و يا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..