تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش مادران آفتاب و تجلیل از مادران شهدای روحانی استان یزد

حجه الاسلام والمسلمین قره چاهی مسول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری همایش مادران آفتاب در دفتر نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد با حضور ۳۰ مادر شهید روحانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد افزود استان یزد ۱۳۴ شهید روحانی دارد که ۵۶ مادر شهید در قید حیاط هستند و ۳۰ مادر شهید در این همایش توانایی حضور داشتند.
در ابتدای همایش حجه الاسلام و المسلمین کریم بیکی به بیان نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداختند و درادامه خاطرات شهدا توسط مدیر سابق حوزه علمیه جناب آقای شریفی و مادر شهیدان بستانی انجام شد.
آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد به اهمیت نقش مادران شهدا پرداختند و در پایان ایشان از مادران شهدای روحانی با تقدیم چادر که نماد حجاب و توصیه شهدا است تجلیل نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش مادران آفتاب و تجلیل از مادران شهدای روحانی استان یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..