تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمتی: از نظر تجهیزات با رقیبان یکسان نیستیم/ رقیبان سرسختی در جهانی داریم

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برگزاری مسابقات تیراندازی آزاد کشوری اظهار داشت: خداراشکر در مسابقات آزاد تیراندازی توانستم عنوان سومی را به دست بیاورم هر چند در مرحله مقدماتی به جایگاه نخست با امتیاز 630.8 رسیدم و این امر نشان دهنده سطح بالای مسابقات بود زیرا تمام تیراندازان در دوران اوج آمادگی خودشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار دارند. امیدوارم در مصر هم شرایط برای ما به خوبی پیش برود هر چند از نظر امکاناتی و بحث تجهیزات با رقبا یکسان نیستیم.

وی افزود: اما با این وجود تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم رقابت خوبی با آن‌ها داشته باشیم و انشاالله خدا به ما کمک کند تا به نتایج قابل قبولی برسیم.

ملی‌پوش تیراندازی درباره اینکه سطح رقبای ایران را برای حضور در قهرمانی جهان چگونه می‌بیند، تصریح کرد: تمام تیراندازان رقبای خیلی خوبی از نظر فنی برای ما هستند آن هم به دلیل اینکه مسابقات قهرمانی جهان هر 4سال یک بار برگزار و در آن کسب سهمیه المپیک توزیع می‌شود مطمئنا از نظر رکوردی شاهد کیفیت بالای مسابقات خواهیم بود. امیدوارم در آنجا هم بتوانیم جزو تیراندازانی باشیم که به سهمیه المپیک دست پیدا می‌کنیم.

خدمتی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند سطح مسابقات جهانی مصر به مراتب سنگین‌تر از المپیک هم خواهد بود، چه نظری دارد، اینطور به سوال پاسخ داد: در المپیک تنها تعداد محدودی از تیراندازان مجاز به حضور در آنجا هستند اما در مصر چون کسب سهمیه توزیع می‌شود بدون شک بهترین‌های دنیا برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنند. این اتفاق مطمئنا باعث خواهد شد تا حتی شاید کیفیت به مراتب بالاتری از المپیک داشته باشد.البته نتایج قابل پیش‌بینی نیست اما به خوبی آگاه هستیم که رکوردها خیلی بالا خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمتی: از نظر تجهیزات با رقیبان یکسان نیستیم/ رقیبان سرسختی در جهانی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..