تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ مهرماه با ۰.۴۲ درصد کاهش نرخ به ۱۹,۳۳۴ دلار معادل ۶۳۹,۵۳۵,۳۴۱ تومان رسید.

فرادید| بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود. امروز ۱۰ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۴۲ درصد به ۱۹,۳۳۴ دلار معادل ۶۳۹,۵۳۵,۳۴۱ تومان رسید. به این ترتیب ریزش قیمت بیت‌کوین نسبت به قله تاریخی خود – محدوده ۶۸ هزار دلار – چیزی حدود ۷۱ درصد برآورد می‌شود.

از طرفی حجم ۳۷۱ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را تقریبا ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

با اینکه نسبت به هفته گذشته وضعیت کمی بهبود یافته، اما همچنان اهداف نزولی برای بیت کوین مطرح می‌شود و به دلیل اینکه خریداران قوی در بازار وجود ندارند، احتمال محقق شدن اهداف نزولی، کم نیست.

با توجه تحلیل کارشناسان، قیمت بیت‌کوین می‌تواند در ناحیه کنونی ارزشمند و بهینه باشد. البته این موضوع نباید به تنهایی مورد توجه قرار بگیرد. گفتنی است پارامتر‌هایی باید برای شروع روند صعودی بیت‌کوین برقرار باشند. شرایط کنونی اقتصاد کلان یکی از این پارامتر‌ها است که برای شروع روند صعودی باید همراستا با سایر مشخصات قرار بگیرد.

اتریوم هم امروز منفی است، اما افتی جزئی و در حدود نیم درصد داشته. قیمت اتریوم در حال حاضر حدود ۱۳۲۰ دلار است. در مقیاس هفتگی نیز تغییرات اتریوم بسیار محدود بوده و افتی در حدود یک دهم درصد را نمایش می‌دهد.

حالا نسبت به قله تاریخی اتریوم – محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار- ارزش اتریوم تقریبا ۷۲ درصد ریخته است. حجم ۱۶۲ میلیارد دلاری معاملات اتریوم نیز معادل تسلط ۱۶.۵ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار است. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۶۲ میلیارد دلار است.

مدتی است که ارزش معاملات اتریوم در مقایسه با بیت کوین کاهش یافته و اعداد کوچک تری را ثبت می‌کند. تا چند ماه قبل معمولا ارزش معاملات اتریوم حدودا نصف ارزش معاملات بیت کوین بود، اما در حال حاضر مدتی است که این رقم به یک سوم ارزش معاملات بیت کوین نزول کرده است.

قیمت بیت کوین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..