تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدسات دینی و امنیت ملت ایران خط قرمز ملت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر وردنجان درخطبه های این هفته بااشاره به گرامیداشت هفته سالمندان گفت: به سالمندان احترام بگذاریم چرا که وجود سالمندان مایه خیر و برکت است.

حجت الاسلام علی محمدی با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، پیشاپیش آغاز امامت  منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه را تبریک گفت وافزود: باید بدانیم که تمام عبادات و بندگی خدا، اگر بر حول محور امامت و ولایت باشد معنا و مفهوم پیدا می کند.

امام جمعه وردنجان افزود: وقتی دشمنان نتوانستند وجود امام خمینی(ره) را در عراق تحمل کنند، ایشان را به پاریس تبعید کردند ولی امام دست از اهداف مبارک و مقدس خودش برنداشت تا ثمره تلاشش انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در برخی از شهرها اشاره کرد و گفت:گردانندگان آشوب ها،فتنه ها، بازیگران و سلبریتی ها بدانند اگر دشمن اسلام فرصت برایش مهیا شود همین ها رابه عنوان کالای مصرفی استفاده می کند و بعد به زباله دان تاریخ می اندازد.

حجت الاسلام محمدی همچنین اضافه کرد: همه باید بدانند مقدسات دینی و امنیت ملت ایران خط قرمز ملت است، امریکا و نوکران داخلی و خارجی آنها از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز با نقشه های شوم خود هیچ غلطی نکرده اند و از این به بعد هم با بصیرت مردم و تبعیت آنان از ولایت فقیه،شیطان بزرگ هیچ غلطی نمی توانند بکند و نقشه های شوم شان نقش بر آب است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدسات دینی و امنیت ملت ایران خط قرمز ملت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..