تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون رییس جمهوری از اسایشگاه خیریه کهریزک

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور صبح امروز با حضور در اسایشگاه خیریه کهریزک با اهدای شاخه گل به سالمندان و پرسنل این مجموعه از آنان تجلیل کرد.

  همزمان با روز جهانی سالمند  دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به همراه خانم دکترجعفری مدیر کل امور زنان استانداری تهران ، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان، از بخش های مختلف اسایشگاه خیریه کهریزک دیدن کرد.

  دکتر خزعلی  ضمن بازدید از بخش های مختلف نگهداری و مراقبت از معلولین و سالمندان   آسایشگاه خیریه کهریزک ، در جریان مطالبات و مشکلات معلولان و سالمندان   آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت و گفت:   مطالباتشان آنان را از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد کرد.

 وی همچنین از تلاش ها و خدمات کادر درمانی آسایشگاه کهریزک قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امکانات درمانی و رفاهی مناسب و مطلوبی در این مرکز فراهم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون رییس جمهوری از اسایشگاه خیریه کهریزک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..