تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه عکس سینمای ایران به زمان دیگری موکول شد

شورای سیاستگذاری انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران با توجه به حوادث اخیر هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران را که قرار بود در مهرماه برگزار کند، به زمان دیگری موکول کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درگذشت بابک برزویه، انجمن صنفی عکاسان سینما اعلام کرد که هشتمین دوره این رویداد با یاد و بزرگداشت بابک برزویه برگزار می‌شود.

هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران که قرار بود همانند دو سال گذشته به صورت غیرحضوری و فقط با ارسال آثار و فرم مربوطه به دبیرخانه هشتمین مسابقه عکس سینما برگزار شود، با وجود اینکه زمان برگزاری آن به وقت دیگری موکول شده، اما هنوز فراخوان آن منتشر نشده است.

همچنین قرار بود در این دوره علاوه بر معرفی عکاس برگزیده سال، به یاد بابک برزویه، بخش ویژه‌ای برگزار و جایزه‌ای به نام او به عکاس و یا مجموعه برگزیده اهدا شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه عکس سینمای ایران به زمان دیگری موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..