تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام ویژه کی‌روش برای جواد نکونام

با وجود علاقه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش جواد نکونام در جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت تیم ملی نخواهد نشست.

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته هفتم به صراحت به این موضوع اشاره کرد و با تشکر از کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال اعلام کرد دوست دارد به تعهدی که نسبت به تیم فولاد دارد پایبند باشد و کارلوس کی‌روش هم بعد از این تصمیم اعلام کرد با کادر فعلی به جام جهانی خواهد رفت و مربی دیگری به این ترکیب اضافه نخواهد شد.

اما پیش بینی می‌شود جواد نکونام و کارلوس کی‌روش قول و قرار‌های پنهانی با هم داشته اند؛ اینکه جواد نکونام در پایان فصل جاری و برای جام ملت‌ها به کادر فنی تیم ملی ملحق شود. به خصوص که بعد از جام ملت‌ها قرار است هدایت تیم ملی به جواد نکونام مهیا شود.

به نوعی کارلوس کی‌روش با این اعلام که با همین کادر راهی جام جهانی خواهد شد جا را برای جواد نکونام باز گذاشته و به او اعلام کرده منتظرت می‌مانم.

فدراسیون فوتبال اعلام کرده در صورتی که عملکرد تیم ملی در جام جهانی با کارلوس کی‌روش قابل دفاع باشد قرارداد کی‌روش را برای جام ملت‌ها تمدید خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام ویژه کی‌روش برای جواد نکونام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..