تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال سربازان

سردار محمد جواد زاده کمند گفت: از اهداف اصلی تشکیل قرارگاه مهارت آموزی در ابتدا توانمندسازی سربازان و بعد از آن تأمین نیاز اشتغال سربازان در راستای نیاز کشور است.
وی افزود: تسهیلگری برای اشتغال سربازان بعد از خدمت از اهداف قرارگاه مهارت آموزی است و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که ۷۵۰ هزار نفر موفق شدند مدرک بگیرند.
زاده کمند گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار سرباز از تسهیلات استفاده کردند و مبلغ ۶۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال زایی سربازان در ردیف بودجه تخصیص داده شد.
وی تصریح کرد: وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای هر سرباز، تا ۶۰ هزار نفر پیش بینی شده است، اما هر استان می‌توانند بیشتر از این رقم هم با توجه به نوع تخصیص شغل به سرباز اختصاص دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال سربازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..