تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهل علم تا دنیا هست زنده‌اند

پیام آیت الله سبحانی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س)  امروز نهم مهرماه به شرح زیر است:

به فرموده نورانی امیرالمومنین علی بن ابی‌طالب (ع) رسالت انبیا الهی، روشن نگاه‌داشتن چراغ فطرت و پایبندی به میثاق بندگی در جامعه انسانی است و امروزه علمای ربانی از میان مردان الهی و بانوان فرهیخته و مهذب، باید رهرو صادق این راه بزرگ باشند که زمین خالی از حجت الهی نخواهد بود.

علم سودمند، درسایه‌سار خردورزی و عقلانیت و بهره‌مندی از بال اندیشه و تفکر حاصل می‌شود چنانچه فرموده‌اند «به‌وسیله عقل قعر حکمت استخراج می‌شود».

برای رسیدن به مقام رفیع علاوه بر کسب معارف و علم باید به تهذیب و خودسازی اشتغال داشته باشید، باید از درون خود را از هر آنچه تاریکی است زدود و این میسر نمی‌شود مگر به خودآگاهی و لذاست که نوای دلنشین مولی‌الموحدین، امیر علوم و باب حکمت الهی علی (ع) روح را می‌نوازد که یکی از جلوه‌های خردورزی در انسان، نیل به مقام خودآگاهی است.

بانوان ارجمندی که مسیر علوم دینی را برگزیدید، شما از نعمت بزرگ استعداد‌های جوان برخوردارید. اندیشیدن در آیات کتاب تکوین و تلمّذ و غور در محضر کتاب تدوین، توفیقی است تا از گذر آن بصیرتی نصیبتان گردد که به مدد نیروی سحرآمیز جوانی با نور وجودتان، عالمانه و آگاهانه در دنیای معاصر از آموزه‌های اسلام ناب، پاسداری و صیانت کنید.

بر شماست که در این مسیر از خرافه‌ها و هر آنچه رنگ جهل دارد بر حذر باشید و در قالب نقش‌های مقدس و حیات‌بخش همسری و مادری، جلوه و مظهر زیبای طهارت و دانایی حضرت زهرا (س) باشید؛ همانا رمز مانایی و جاودانگی بشر علم است.

مال‌اندوزان با آن‌که به‌ظاهر زنده‌اند، اما در واقع مرده‌اند و اهل علم تا دنیا هست زنده‌اند؛ پیکرهایشان از میان می‌رود، اما یادشان در دل‌ها زنده‌است.

درود و سلام بر همه عالمان فرهیخته در طول تاریخ بشریت، بر طالبان علم و معرفت و معنویت که بر بال فرشتگان الهی آرمیده‌اند، بر معلمان دل‌سوخته‌ای که از شمع وجودشان، بر قلب عاشقان علم و معرفت، نور می‌تابند و بالاخره سلام و تحیت بر وجود نازنین قطب عالم، ولی‌الله الاعظم، حجه‌بن الحسن ارواحنا فداه و عجل‌الله تعالی فرجه الشریف.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهل علم تا دنیا هست زنده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..