تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از برگزاری گشت محله محور تا برنامه های فرهنگی در پایگاه های شهرستان سرخه

همزمان با هفته افتخارآفرین دفاع مقدس گشت محله محور بسیج پایگاه های شهری و روستایی همراه با برنامه های ورزشی و فرهنگی در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس برنامه ورزشی سانس والیبال به همت بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

همچنین حلقه شهید نوروزعلی ایمانی نسب با موضوع وصیت نامه حاج قاسم همراه با گشت محله محور با حضور گسترده بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برپا شد.

گفتنی است در این گشت محله محور سه تیم گشتی پیاده و یک تیم گشتی سواره به تعداد 17 نفر شرکت کردند.

لازم به ذکر است به همین مناسبت مسابقه فوتبال دستی جوانان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر و گشت محلی روستای صوفی آباد توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) روستا با هدف برقراری آرامش و امنیت در محله ها برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از برگزاری گشت محله محور تا برنامه های فرهنگی در پایگاه های شهرستان سرخه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..