تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرمرد عصبانی وقتی در خواست طلاق را شنید زنش را با قیچی سلاخی کرد / فرزندانش شاهد ماجرا بودند + عکس

به گزارش رکنا، دادگاه آیداهو مردی 77 ساله را به جرم قتل همسرش به حبس ابد محکوم کرد.

متهم در سال 2018 زمانی که که متوجه شد همسر 48 ساله اش قصد جدایی از او را دارد در مقابل چشمان 2 دختر دوقلواش زن بیچاره را با چاقو سلاخی کرد.

گزارش پزشکی قانونی حاکی از آن است که قربانی با 11 ضربه چاقو به قتل رسیده که ضربات وارد شده نشان از عصبانیت و خشم و جنون متهم بوده است.

همسایه ها که با صدای فریاد و گریه کودکان متوجه ماجرا شدند با تماس با اداره پلیس گزارش اتفاقات را دادند اما زمانی که ماموران پلیس در محل حادثه حضور یافتند با جسد خونی یک زن در مقابل چشمان وحشت زده دو کودکش مواجه شدند.

پس از دستگیری متهم و حبس در زندان  دادگاه مجدد با رسیدگی به این پرونده قاتل 77 ساله را به حبس ابد محکوم کرد

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرمرد عصبانی وقتی در خواست طلاق را شنید زنش را با قیچی سلاخی کرد / فرزندانش شاهد ماجرا بودند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..