تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای احیا و ترویج ارزش های الهی و انسانی انقلاب کردیم/ هدف را گم نکنیم

قزوین _به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش روحانیون با اشاره به صادق بودن وعده الهی بیان کرد: دو نکته مهم وجود دارد. نکته اول اینکه خداوند در وعده خود صادق است و خداوند به وعده هایی که داده است عمل کرده است. اگر وعده الهی نبود ما در جنگ در همان ساعات اولیه جنگ شکست می خوردیم.

وی گفت: نکته دوم؛ خداوند عوامل شکست در سستی، اختلاف، نافرمانی و دنیا طلبی عنوان می کند. در دوران دفاع مقدس هم این حوادث برای ما پیش آمده ما شکست خوردیم و هرجا نبوده ما موفق بودیم. مقام معظم رهبری در طول چند سال اخیر، ما را به چند خطر گوشزد کرده و به ما هشدار داده اند. خطر تهاجم فرهنگی، خطر نفوذ، خطر فضای مجازی و خطر بی توجهی به اقتصاد مقاومتی، خطر ارتجاع، خطر حوزه علمیه غیر انقلابی. 

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدام در این چند سال گوشزد کردند و فرمودند: این فتنه ای که اتفاق افتاد برای این بود که ما به درستی به حرف های رهبرمان گوش نکردیم و هیچ کدام از این خطرات را جدی نگرفتیم. اگر جدی می گرفتیم نباید امروز جوان دهه هشتادی و ده نودی به راحتی در دام دشمنان قرار بگیرد. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: فضای مجازی به عنوان یک گنداب عامل مهم و حربه دشمن برای ایجاد مشکلاتی است که امروز جامعه به آن گرفتار شده است. قرآن می فرماید در جنگ احد، پیامبر(ص) آن تنگه را به شما سپرده بود که آن را رها کردید و دنبالش باید حمزه سیدالشهدا به شهادت می رسید، باید دندان پیامبر می‌شکست و شاید نزدیک به ۵۰ جراحت به جسم حضرت امیرالمؤمنین می افتاد، برای اینکه به حرف پیامبر گوش نکردند و تنگه را رها کردند. 

وی افزود: انقلاب از بدو تولد، فتنه های زیادی به خود دید. همچون فتنه شریعتمداری. وقتی آن حوادث اتفاق افتاد و وی را از مرجعیت خلع کردند و فتنه بنی صدر و فتنه منافقین، فتنه منتظری، قائم مقام رهبری، فتنه کمی نبودند و فتنه سال ۷۷ و سال ۷۸ و سال ۸۸، ۹۶ و ۹۸ که اینها همه فتنه هایی بوده است که اتفاق افتاده است اما این فتنه اخیر تفاوت هایی با فتنه های گذشته داشته است. صحنه گردان و طراح اصلی این فتنه آمریکا، صهیونیست، برخی از کشورهای مرتجع مانند عربستان و امارات و سربازان آنها و منافقین و بعضی از جوانان ناآگاه در فضای مجازی هستند اما باید هوشیار بود که طراح اصلی آمریکاست.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به تغییر شیوه در فتنه ۱۴۰۱ از سوی معاندین و منافقین سرکرده استکبار جهانی یادآور شد: نشانه گرفتن قومیت ها، هدف قرار دادن جنسیت و اقشار از ویژگی های این فتنه است. همچنین هدف قرار دادن اعتقادات از دیگر شیوه های فتنه بود که طی آن اتش زدن قرآن، توهین به پیامبر و اهل بیت، آتش زدن پرچم و پرچم اباعبدالله الحسین(ع) به دست منافقین و اغتشاشگران صورت گرفت. وقایع نشان می دهد طراح اصلی آمریکایی ها و آنهایی که میدان داری می کردند بهایی بودند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه تبیین مناسبی از نوع زندگی قبل و پس از انقلاب برای دهه هشتاد و دهه نودی ها صورت نگرفته است تصریح کرد: باید برای این نسل نوپا بیان کنیم که ما قبل از انقلاب در چه وضعیت نکبت باری زندگی می کردیم. دهه نودی که ما برایش توضیح ندادیم که اگر محمدرضا شاه ادامه پیدا می کرد خیلی هنر می کردیم می شدیم عربستان صعودی. دهه نودی که نمی داند برای حفظ این کشور ۲۰۰ هزار شهید تقدیم شده است. این واقعا جای نگرانی است و باید دید اشکال کار کجاست.

پی اضافه کرد: از ویژگی دیگر فتنه ۱۴۰۱، رهبریت فتنه توسط سلبریتی ها است. نزاع اصلی در جنگ رسانه ها و در فضای مجازی بود. هدفی که داشتند اولا نظام در این دولت موفقیت هایی کسب کرده بود و دولت داشت یک آرامشی در کشور ایجاد می کرد و اقتصاد آهسته داشت آرامشی پیدا می کرد. اینها اصلا نمی خواهند دولت انقلابی را در کشور ببینند برای اینکه لیبرال ها در این کشور حاکم بودند و همیشه این وضع را آنها به وجود آوردند و هدفشان این بود که موفقیت های نظام مشخص نشود و تحریم ها را نگه دارند.

این مسوول بیان کرد: آنها به دنبال این هستند که فشار اقتصادی را بیشتر کنند و از ایران در مذاکرات برجام امتیاز بگیرند و از همه بدتر ایران را تجزیه کنند و نقشه ایران را پخش کنند و در این نقشه ایران را به چند کشور تقسیم کنند.ایران را به کردستان، بلوچستان، آذربایجان، عربستان و فارس تقسیم کنند و در کنار این سرنگونی نظام بوده که البته موفق نشده اند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: رسالت امروز ما این است که بدانیم و بیان کنیم ما برای چه انقلاب کرده ایم. ما برای احیا و ترویج ارزش های الهی و انسانی انقلاب کردیم. هدف را گم نکنیم و مواظب حیله های دشمن باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای احیا و ترویج ارزش های الهی و انسانی انقلاب کردیم/ هدف را گم نکنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..