تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد ۴۲ رشته جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی

حسین بلندی گفت: این دانشگاه تلاش دارد تا در یک دوره ۲ ساله به عنوان تربیت تکنیسین، افرادی را تربیت نماید که پس از فارغ التحصیلی مستقیم به سوی بازار کار رفته و نیاز‌های بازار را برطرف کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: برنامه‌های تدوین شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی باتوجه به نیاز‌های صنعت و با همکاری همان صنعت تدوین شده و دانشجو پس از گذراندن دوره آموزش‌های نظری و عملی می‌تواند وارد شغل مورد نظر شده و یا حتی خود اقدام به تأسیس شرکت کرده و کارآفرین آن حوزه شود.

بلندی همچنین درخصوص مقاطع تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ما فعلاً در حالت ۲ به علاوه ۲ کار می‌کنیم، این روش در دنیا مرسوم هست یعنی تربیت تکنیسن در اولویت بوده و نهایتاً درصد کمتری از دانشجویان به مقاطع تحصیلی بالاتر می‌روند.

او همچنین در ادامه آمار و اطلاعاتی در خصوص رشته‌های جدید و شرایط فعلی دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه داد و افزود: در دوره کوتاه مدیریت جدید دانشگاه، به ۴۲ رشته جدید در بخش‌های پیشرفته صنعت پرداخته شده و ۱۲۵ برنامه درسی جدید ایجاد شده است استقبال بیش از ظرفیت متقاضیان شرکت در این دوره‌ها نشانگر حرکت صحیح دانشگاه در این مسیر بوده است.

وی ادامه داد: در تمامی دنیا ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت‌های آموزشی دانش بنیان‌ها مربوط به نخبگان است و بقیه ظرفیت موجود در اختیار تکنیسین هاست که ما در ایران از آن محروم هستیم. دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش می‌کند تا به جبران این نقیصه بصورت جدی بپردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد ۴۲ رشته جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..