تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قهرمانی والیبال خواهران بسیجی

مسابقات والیبال قهرمانی خواهران بسیجی شهرستان فارسان گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 12 تیم به مدت 2 روز در سالن ولایت شهرستان فارسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ یک دوره مسابقه والیبال بین حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سطح شهرستان فارسان  ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت دو روز در محل سالن ولایت شهرستان فارسان برگزار شد.

در این مسابقات که به میزبانی معاونت تربیت بدنی سپاه فارسان برگزار شد دوازده تیم شرکت کردند و نهایتا تیم های بسیج صبا، خواهران بسیجی جونقان و هیئت والیبال خواهران بسیجی فارسان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

فرماندار شهرستان فارسان در جمع خواهران بسیجی شرکت کننده در این مسابقات گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس فرهنگ سازی است.

سید هادی صالحی ادامه داد: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی هاو ایثار گری های خود یک فرهنگ را بنیان نهادند و ایثار و شهادت را به عنوان فرهنگ ارزشی و ارزش فرهنگی معرفی کردند، این فرهنگ همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت شعاع قرار داد به واقع دفاع مقدس، زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که مسیر اتصال به ملکوت را فراهم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قهرمانی والیبال خواهران بسیجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..