تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد

همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان به همراه سخنرانی معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ مصطفی یادگاری معاون هماهنگ کننده لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولان و کارکنان نواحی 2 و 3 اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: معلمان تا به امروز نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی نظام اسلامی داشته‌اند و ما افتخار می‌کنیم که همه در مکتب فرهنگیان پرورش یافته‌ایم.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای آشنا شدن با فرهنگ دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: ما در این هفته به دنبال آشنا شدن با فرهنگ شهدا هستیم و قشر معلمان نیز مهم‌ترین تاثیر را در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت دارند و اگر این قشر به رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی اقدام کند بخشی از مشکلات کشور رفع می‌شود.

یادگاری با بیان اینکه ریشه افراد در آموزش و تعلیم و تربیت شکل می‌گیرد، مطرح کرد: هر چند ما در دوره سربازی افراد به دنبال تغییر آن‌ها هستیم اما حقیقت این است که فرهنگ اصلی افراد در دوران کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی و سخنان ایشان در مورد ویژگی‌های شهدا عنوان کرد: هجرت به معنای گذشتن از مال، جان و بستگان، جهاد در راه خدا و صبر و استقامت ویژگی‌هایی است که انسان برای رسیدن به مقام شهادت باید از آن‌ها برخوردار باشد.

همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..