تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حلقه‌های صالحین در منازل خانواده‌های شهدای قم تشکیل شد

حلقه‌های صالحین پایگاه حکیمه خاتون همزمان با هفته دفاع مقدس در منازل خانواده‌های شهدای استان قم تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی هفته دفاع مقدس حلقه شهیده سهام خیام در منزل شهید غلامی، حلقه شهید حججی در منزل شهید موسوی و حلقه‌های شهید بهنام محمدی و شهیده زینب کمایی نیز در منزل شهید شمس برگزار شد.

بسیجیان پایگاه حضرت حکیمه خاتون(س) در این اقدام با حضور در منازل خانواده‌های شهدا، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

حلقه‌های صالحین در منازل خانواده‌های شهدای قم تشکیل شد

خواهر شهید شمس نیز در جمع بسیجیان پایگاه حکیمه خاتون(س) ابراز کرد: برادرم از ۱۴سالگی اصرار بر رفتن به جبهه داشت اما با مخالفت‌هایی از جانب مادرم روبه‌رو می‌شد، ولی بالاخره در ۱۷ سالگی موفق شد به مناطق عملیاتی برود و سرانجام در تاریخ 24 تیرماه سال 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

حلقه‌های صالحین در منازل خانواده‌های شهدای قم تشکیل شد

انتهای پیام/آسمانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حلقه‌های صالحین در منازل خانواده‌های شهدای قم تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..