تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» معرفی شدند  

قزوین_ سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» به قید قرعه‌کشی در استان قزوین مشخص شدند.

وی افزود: حجت نجار مهریزی از یزد، سعیدآبیاریان از یاسوج، محمد مرحم از تهران، مرضیه شعبانی از طارم، هادی بهروزی از خراسان‌رضوی، طوبی کریمی وردنجانی از شهرستان شهرکرد – استان چهارمحال و‌بختیاری، سید مجتبی طباطبائی از یزد، مجتبی رضایی از لرستان، زهرا بهری از خوزستان_هفتکل، منصور جهانبخشی از کرمانشاه از برگزیدگان این مسابقه هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سوالات این مسابقه از کتاب «ابر فیاض»، مجموعه خاطرات معنوی سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد با هدف آشنایی سیره و منش این شهید بزرگوار، مطالعه خاطرات معنوی شهید ابوترابی‌فرد و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه طراحی شده بود که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

وی گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار شده بود که از زحمات مسئولان این اداره‌کل که همیشه بنیاد را در برگزاری مسابقه‌های مختلف همراهی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» معرفی شدند  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..