تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرگزاری دولت: شمسایی در ادعایی عجیب گفته برخی از بازیکنانش به آنفلوانزا مبتلا شده‌اند / این در حالی است که تمام بازیکنان در بازی روز گذشته مقابل چین‌تایپه به میدان رفتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دولت(ایرنا) نوشت:  سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اعلام کرده که برخی از بازیکنانش مبتلا به آنفلوانزا شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی فوتسال ایران در حالی باید فردا یکشنبه در سومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ به مصاف لبنان برود که وحید شمسایی سرمربی این تیم ادعایی عجیب داشته است. او مدعی شده که برخی از بازیکنانش به آنفلوانزا مبتلا شده‌اند. این در حالی است که تمام بازیکنان ایران در بازی روز گذشته مقابل چین‌تایپه به میدان رفتند.

شمسایی در این خصوص به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: فلسفه ایران ساده است؛ برد در مسابقات. با این حال، برخی از اعضای تیم ما تحت شرایط جوی هستند و آماده کردن آنها برای بازی با لبنان چالش برانگیز خواهد بود.

وی ادامه داد: من ۱۰ سال تجربه بازی در این رقابت‌ها را دارم و هر بازی که انجام می‌دهیم، متفاوت خواهد بود. بنابراین ما باید به گونه‌ای دیگر در برابر لبنان آماده شویم.

سرمربی ایران در پایان گفت: ما تعداد زیادی از هواداران ایران را در ورزشگاه دیدیم و از همه آن‌ها قدردانی می‌کنم که برای دیدن بازی ما وقت گذاشتند. امیدوارم آن‌ها را در بازی بعدی خود ببینیم.

این گفته‌ها از سوی شمسایی در حالی مطرح شده که تیم ملی ایران در صورت صعود به عنوان تیم نخست باید با تیم دوم گروه D در مرحله یک چهارم نهایی دیدار کند. در گروه D تیم ژاپن با شکست برابر عربستان، معادلات را به هم ریخت و حالا ممکن است به عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود کند که در این صورت باید شاهد فینال زودهنگام بین ایران و ژاپن باشیم.

ژاپن روز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف ویتنام می‌رود و نتیجه آن بازی حریف بعدی ایران را در یک چهارم نهایی مشخص خواهد کرد. ایران نیز همان روز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف لبنان می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرگزاری دولت: شمسایی در ادعایی عجیب گفته برخی از بازیکنانش به آنفلوانزا مبتلا شده‌اند / این در حالی است که تمام بازیکنان در بازی روز گذشته مقابل چین‌تایپه به میدان رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..