تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احیای ۶۱۷ واحد راکد طی ۶ ماه

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی رسولیان در گفت‌وگوی، در مورد آخرین وضعیت واحدهای راکد، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، ۱۲ هزار واحد راکد شناسایی شد که برای احیا و فعال سازی این واحدها ستادهای تسهیل و دستگاه قضائی همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی افزود: برنامه امسال راه اندازی ۲ هزار واحد راکد است که طبق آخرین آمار تا پایان شهریور ماه ۶۱۷ واحد راکد، راه اندازی مجدد شده است.

وی ادامه داد: همچنین واحدهایی داریم که اگرچه فعال هستند اما با زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کنند؛ بر اساس آخرین آمار از ابتدای امسال ۴۰۷ واحد از این گروه ظرفیتشان به بالای ۵۰ درصد افزایش یافته است.

تأمین مالی؛ مشکل عمده واحدهای صنعتی

رسولیان همچنین با اشاره به مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: عمده مشکل واحدهای صنعتی، چالش‌های مربوط به تأمین مالی است؛ متأسفانه واحدهای صنعتی همواره با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی اظهار کرد: همچنین مساله بازار، تأمین مواد اولیه، مسائل حقوقی و اختلاف بین شرکا از دیگر مشکلات عمده واحدهای صنعتی و صنایع کوچک است.

معاون وزیر صمت یادآور شد: طبق تفاهم نامه‌ای که اخیراً به امضای وزرای صمت و اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی رسیده، ۵۰ هزار میلیارد تومان برای واحدهای راکد تأمین مالی انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احیای ۶۱۷ واحد راکد طی ۶ ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..