تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث ۲۰۰ هزار واحد خوابگاه متاهلی در کشور

با اعلام وزارت علوم بر مبنای این تفاهم نامه که به امضای زلفی گل، وزیر علوم و قاسمی، وزیر راه و شهرسازی رسیده است؛ در طول ۴ سال، ۲۰۰ هزار واحد مسکن خوابگاه متاهلی در کشور احداث می‌شوند.

براساس این گزارش، مساحت واحد‌های در نظر گرفته شده برای خوابگاه متاهلین ۶۵ متر مربع است و متناسب با شرایط هر استان در ۲ الی ۵ طبقه احداث می‌شوند.

مشارکت مالی دانشگاه‌ها در این طرح ۲۰ درصد است که ۱۰ درصد آن از محل اعتبارات تملک دارایی و ۱۰ درصد از محل درآمد اختصاصی خواهد بود.

وزارت علوم در این طرح زمین را تامین می‌کند و وزارت راه و شهرسازی برای هر واحد ۴۵۰ میلیون تومان وام در اختیار پروژه قرار می‌دهد.

در این تفاهم نامه، ساخت مسکن برای اعضای هیپت علمی و تازه استخدام شده تا متراژ ۱۲۰ متر پیش بینی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث ۲۰۰ هزار واحد خوابگاه متاهلی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..