تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت چامسکی از اظهارات «اتمی» ترامپ

کد خبر: ۴۴۶۸۷۴

۱۴۷  بازدید

خبرگزاری ایسنا: نوآم چامسکی گفته است که از توییت دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری منتخب آمریکا درباره تقویت و گسترش ظرفیت‌های اتمی این کشور به شدت وحشت‌زده شده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، نوآم چامسکی، نظریه‌پرداز مشهور آمریکایی گفت: توییت ترامپ یکی از ترسناک‌ترین چیزهایی است که من تا به حال شنیده‌ام. پوتین به قدر کافی بد است اما این دست‌کم یک مورد دفاعی است که مربوط به مرزهای روسیه است نه مکزیک.

پوتین گفته است: ما باید ظرفیت‌های اتمی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم با هرگونه تهدید و نفوذی مقابله کنیم.

چامسکی منتقد دونالد ترامپ است و کمپین انتخاباتی و لفاظی‌های ترامپ را به نازی‌های آلمان شبیه می‌داند.

این تئوریسین آمریکایی همچنین فقط نگران اظهارات و دیدگاه‌های ترامپ درباره گسترش ظرفیت‌های اتمی آمریکا نیست بلکه نگران نوع دیدگاه وی درباره این هم است که پیشنهاد داده بود تا کره جنوبی و ژاپن باید تسلیحات اتمی داشته باشند.

آمریکا ۴۶۰۰ کلاهک اتمی دارد و در کنار روسیه بزرگ‌ترین دارنده تسلیحات اتمی در جهان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت چامسکی از اظهارات «اتمی» ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..