تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان برگزار می‌شود

رقیه نصیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: امروز دشمنان همه توان خود را در یک جنگ تمام عیار فرهنگی، علیه ارزش ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام به میدان آورده است که باید با آن مقابله کرد.

جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان برگزار می‌شود

وی اظهار داشت: آمادگی و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه جنگ نرم و حضور موثر نیروهای انقلاب به ویژه خانواده های ارزشی در سنگرهای فرهنگی کشور، امری لازم و اجتناب ناپذیر است و باید به این مقوله مهم توجه بیشتری شود.

نصیری افزود: به منظور ارتقا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نیز فراهم کردن زمینه نقش آفرینی همسران و فرزندان کارکنان سپاه در فعالیت‌های فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی برگزار می شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خانواده در بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، بصیرت دینی و انقلابی،سبک زندگی،حجاب و عفاف،خانواده اسلامی و انقلابی، راهیان نور،پاسدار و پاسداری،قرآن،نماز و عترت،مراسم و مناسبت های دینی و انقلابی،ازدواج ، فرزندآوری و دفاع مقدس از موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری است.

نصیری گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود در رشته های آثار تجسمی( طراحی پوستر و تراکت، روزنامه دیواری، عکس،خویش انداز و یادگاری جمعی،خوشنویسی،نقاشی و نقاشی خطی)،آثار هنری و نمایشی( نویسندگی، فیلم کوتاه و مستند،فیلم موبایلی، گویندگی،نمایش نویسی،مداحی،داستان،فیلم نامه و نمایشنامه، نرم افزار چندرسانه ای بازی های رایانه ای و پویانمایی شعر ،گروه سرود، گروه تئاتر)،آثار صنایع دستی( گلیم، گبه،نمد، معرق، خاتم کاری، سفال، بافتنی، تابلو فرش، چرم دوزی و صنایع محلی به این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۵مهرماه ۱۴۰۱ به دفتر دبیرخانه جشنواره شمیم علوی به محل مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به آدرس سه راه امجدیه، پشت درمانگاه شهدای گمنام، طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان تحویل دهند،یادآور شد:همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۳۰۲۶۰ مرکز فرهنگی خانواده سپاه این استان، تماس بگیرند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..