تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام تیم شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی دامغان به شهرک ولیعصر (عج) شهرستان

دامغان_ تیم شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس به شهرک ولیعصر (عج) شهرستان اعزام شد.

منصوره صرفی مسئول امور اجرایی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس تیم دکتر شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان به مسجد قبا شهرک ولیعصر (عج) شهرستان اعزام و به مشکلات بیماران رسیدگی کردند.

صرفی گفت: در این طرح جهادی ویزیت و داروی رایگان، کنترل فشار خون، مشاوره، توزیع اسپری دافع حشرات، ماسک و بروشورهای آموزشی، کلاس آموزشی مقابله با بیماری سالک، مامایی، مشاوره و... به متقاضیان و بیماران ارائه گردید.

وی افزود: در این طرح پزشک عمومی، پزشک زنان، مشاور و پرستار همکاری داشتند.

صرفی با اشاره به فعالیت‌های گسترده فرهنگی، جهادی، اجتماعی و... کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاطر نشان کرد: برگزاری نشست بصیرتی با موضوع مسائل روز جامعه، دیدار با سالمندان به مناسبت هفته جهانی سالمندان، غبارروبی گلزار شهدا از فعالیت‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام تیم شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی دامغان به شهرک ولیعصر (عج) شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..