تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان: تمام نیروهایمان را در دریای بالتیک بسیج کرده‌ایم

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  وزیر داخلی و یکی از سخنگوهای دولت آلمان در واکنش به نشتی‌های اخیر در خطوط لوله گازی نورداستریم و به دنبال آن گزارش چند انفجار، از بسیج نیرو‌های آلمانی در دریای بالتیک خبر دادند.

به گزارش تایمز بروکسل، «نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان، با بیان آنکه به دلیل انفجار‌هایی که در دریای شمال و بالتیک گزارش شده است، نیرو‌های آلمان با تمام نیرو به گشت‌زنی ادامه می‌دهند، افزود: «ما تهدیدات فعلی را جدی می‌گیریم و از خود محافظت می‌کنیم. واحد‌های پلیس، از جمله هلیکوپتر‌ها و نیرو‌های ویژه دریایی، واحد‌های ویژه‌ای برای نظارت بیشتر در موقعیت‌های خطرناک در نظر گرفته‌اند.»

در همین راستا «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان، در پیامی ویدئویی به همتایان سوئدی و دانمارکی خود گفت که دولت آلمان از همکاری برای تحقیقات در این زمینه با سوئد و دانمارک استقبال می‎کند.

«اشتفان هبشترایت» سخنگوی دولت آلمان، هم پس از کنفرانس مشترک خود با «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو، و سران دولت‌های دانمارک، سوئد و نروژ، آمادگی آلمان برای پاکسازی این خطول لوله را اعلام کرد و گفت: «آلمان به همراه شرکای خود در اتحادیه اروپا و ناتو آمادگی و حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی را در برابر خرابکاری‌ها تقویت خواهد کرد.»

نروژ هم که اکنون به تامین‌کننده اصلی گاز طبیعی اروپا تبدیل شده است، روز جمعه اعلام کرد که کمک‌های نظامی فرانسه و انگلیس را برای تامین امنیت بخش‌های گاز و نفت خود می‌پذیرد.

شب گذشته «واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل، گفت که روسیه، آلمان، دانمارک و سوئد می‌توانند با همکاری یکدیگر تحقیقات درباره خرابکاری در خط لوله انتقال گاز نورد استریم را انجام دهند و گفت که فکر نمی‌کند این ربطی به سازمان ملل داشته باشد.

صبح روز سه‌شنبه هفته جاری مقامات دریایی سوئد هشداری درباره دو نشتی از خط لوله گازی نورداستریم ۱ در آب‌های دانمارک و سوئد در دریای بالتیک را در حالی صادر کردند که دو نشتی در خط لوله نورداستریم ۲ روز پیش از آن گزارش شده بود.

شامگاه روز پنجشنبه شرکت اپراتور نورداستریم در بیانیه‌ای اعلام کرد نشتی در خط لوله نورداستریم ۱ روز دوشنبه هفته آینده متوقف خواهد شد، اما پیش‌بینی آغاز به کار این خط اکنون ممکن نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان: تمام نیروهایمان را در دریای بالتیک بسیج کرده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..