تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز کلاس‌های حضوری دانشجویان دانشگاه لرستان + عکس

کلاس‌های حضوری دانشجویان دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در نخستین روز حضوری شدن کلاس‌ها در سال‌تحصیلی جدید امروز، نهم مهرعلی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان حضور یافت و با اهدای شاخه‌های گُل از آنها استقبال کرد.

رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی جدید و آغاز حضوری کلاس‌های دانشگاه لرستان، دانشجویان را قشر تمدن‌ساز کشور دانست که در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، نقش اساسی دارند.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان در دانشگاه و حضوری شدن کلاس‌ها، نشانه جاری و ساری بودن زیست و حیات و نشاط در محیط دانشگاه است، ادامه داد: زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه لرستان به خوبی آماده ارائه خدمات به دانشجویان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نظری با اشاره به حوادث اخیر، اظهار کرد: افرادی که با هدایت دشمنان به‌دنبال اغتشاش و آشوب در کشور هستند به‌طور حتم، در مقابل اراده و استواری مردم ولایتمدار، شکست خواهند خورد.

رئیس دانشگاه لرستان همچنین در جمع دانشجویان غیرایرانی(بین‌الملل) دانشگاه لرستان که بیش از 200 نفر از ملیت‌های مختلف هستند اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ابعاد و شاخص‌های مختلف بین‌المللی شدن دانشگاه لرستان ارتقا یابد.

در این بازدیدها، اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، غلامحسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان و سایر مدیران دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز کلاس‌های حضوری دانشجویان دانشگاه لرستان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..