تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مازندران میزبان کشتی گیران ۲۲ استان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج است

ساری-مسئول ورزش بسیج سپاه کربلا گفت: میزبان کشتی گیران سراسر کشور از ۲۲ استان هستیم که ۳۷۰ کشتی گیر با هم به رقابت می‌پردازند.

مازندران میزبان کشتی گیران ۲۲ استان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی سپاه کربلا به مدت سه روز در اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد.

کاظم غفارپور در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار بسیج در رامسر، با اشاره به اینکه به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس مسابقات کشتی قهرمانی بسیج برگزار شد، گفت:در این دوره از مسابقات میزبان کشتی گیران سراسر کشور از ۲۲ استان هستیم که ۳۷۰ کشتی گیر با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا با بیان اینکه ورزش بسیج با توجه به ظرفیت بسیج در حوزه‌های مختلف فعالیت چشمگیری دارد، خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم  میزبان شایسته در این دوره از مسابقات باشیم.

سرهنگ غفارپور در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم بتوانیم قهرمانان کشتی خوبی را تحویل جامعه دهیم تا این قهرمانان هم از نظر فنی و پهلوانی در تراز نظام جمهوری اسلامی باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مازندران میزبان کشتی گیران ۲۲ استان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..