تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"ریگی" و "شه‌بخش" به هل&am

در پی اقدامات تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان، "عبدالمجید ریگی" و "یاسر شه‌بخش" دو عضو برجسته گروهک تجزیه‌طلب جیش الظلم به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اقدامات تروریستی گروهک‌ تروریستی جیش‌الظلم در زاهدان که منجر به شهادت 19 تَن و مجروحیت 20 نفر شد، «عبدالمجید ریگی» و «یاسر شه‌بخش» دو عضو برجسته گروهک تجزیه‌طلب جیش الظلم به هلاکت رسیدند.

همچنین سپاه پاسداران اعلام کرد که پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به تروریست‌های جیش الظلم خواهد داد.

به گزارش تسنیم، بعد از نما‌ز جمعه روز گذشته زاهدان، عده‌ای از افراد ناشناس و تجزیه‌طلب، به‌سمت کلانتری 16 زاهدان در نزدیکی مسجد مکی حمله‌ور شدند و مقرّ انتظامی را مورد تعرض قرار دادند. آنها بعد از خسارت به دیوارهای کلانتری اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا به داخل کلانتری 16 کردند که در نهایت این اقدام تروریستی 19 شهید و 20 مجروح داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"ریگی" و "شه‌بخش" به هل&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..