تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نقاشی سردار دلها در رابر

به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه ولایت و ولادت، از نقاشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آدینه این هفته رابر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و نمازگزاران رونمایی شد،

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه ولایت و ولادت، از نقاشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  در آدینه این هفته رابر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و نمازگزاران رونمایی شد، این اثر  مرضیه کریم زاده  هنرمند جوان رابری در این روزها که قلب مردم زادگاه شهید سلیمانی جریحه دار کرده بود شیرینی لبخندی زیبا را در یک قاب به یادگار گذاشت و این اثر به ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر اهدا شد.

مرضیه کریم زاده این هنرمند جوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: زنده نگه داشت یاد شهیدان راه آزادی و امنیت ما؛ وظیفه انسانی و شرعی ماست.

وی افزود: این سعادت نصیب من شدکاری هر چند کوچک با هنر دست خود یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نقاشی سردار دلها در رابر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..