تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

خطیب جمعه شهریار :

امام جمعه شهریار گفت: 9 دی شکوه تاریخی ملت ایران و روز همبستگی و وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام الهی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام موسی سالمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهریار با اشاره به فرارسیدن روز بصیرت در کشور گفت: 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در این روز  با پرچمداری مقام معظم رهبری و لشکر انبوه مردم ،عده ای فریب خورده و ناآگاه که قصد ایجاد پروژه انقلاب مخلمی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند، با شکست روبرو شدند. 

وی افزود: ایمان ، بصیرت ، وحدت و ولایت چهار عنصر مهم در حماسه 9 دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.

حجت الاسلام سالمی با بیان این که مردم هرگز اجازه دخالت به دشمنان نخواهند داد، افزود: دشمنان بدانند که اگر بخواهند بر سر اعتقادات مردم معامله کنند، با تمام قدرت ایستادگی می کنیم. 

وی با اشاره به آزاد سازی حلب سوریه که بیش از چهار سال در چنگ تروریست‌ها بود، گفت: این شهر با مقاومت و ایستادگی ملت و جوانان سوریه آزاد شد و آزاد سازی حلب سوریه مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آن در منطقه بود.

امام جمعه شهریار گفت: آمریکا و متحدانش هنگامی که مردم سوریه برای آزاد سازی حلب شادمانی می‌کردند آن چنان نگران بودند که متوسل به شورای امنیت برای صدور قطعنامه علیه ملت این کشور شدند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..