تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه نهم دی حاصل پیوند عمیق مردم با مقدسات

امام جمعه موقت گرگان گفت: حماسه نهم دی حاصل پیوند عمیق مردم با مقدسات بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: توهین به مقدسات در ایام محرم در تاسوعا و عاشورای حسینی عامل حماسه آفرینی مردم در نهم دی بود چراکه این مردم جانشان با اهل بیت آمیخته است.

لیوانی با اشاره به انتخابات سال 1388 افزود: تخطی از قانون اتفاقات سال 88 را رقم زد و اعتراض باید قانونی و منظم و بدون تخریب باشد و اگر اینگونه باشد اشکالی ندارد.

حجت‎الاسلام قاسم لیوانی با اشاره به ضرورت اخلاق در فضای مجازی افزود: افراد در فضای مجازی سعی کنند بند تقوا را بر زبان و دستان و افکار خود بزنند که هر چیزی را در این فضا منتشر نکنند.

وی ادامه داد: رسانه‎های مجازی که با مدیریت افراد ناباب و سوء استفاده از ظرفیت‎ها اداره می‎شود، بلای امروزی جامعه هستند.

امام جمعه موقت گرگان اضافه کرد: هرکس هر شغلی که دارد باید تعهد انسانی و اخلاقی داشته باشد و دقت کند که خدمتش حلال باشد و غش در آن وارد نشود.

وی با اشاره به سالروز زلزله شهر بم در استان کرمان گفت: بلایای طبیعی بلایایی است که دست ما نیست اما آمادگی‎ در برابر آنها می‎تواند باعث کاهش خسارت‎ها شود.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه نهم دی حاصل پیوند عمیق مردم با مقدسات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..