تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس آغازی بر بیداری اسلامی و احیاء اسلام سیاسی بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: دفاع مقدس، آغازی بر احیاء اسلام سیاسی، شکل‌گیری بیداری اسلامی و سقوط حکومت‌های دست نشانده استکبار است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله حمزه در نشست روشنگری پایگاه مقاومت حضرت سکینه (س) حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، آغازی بر احیاء اسلام سیاسی، شکل‌گیری بیداری اسلامی و سقوط حکومت‌های دست نشانده استکبار است.

وی افزود: به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) «هشت سال همه دنیا متفق شدند علیه ما و با ما جنگیدند، ما هم یک نهال تازه روییده، توانستیم بر همه اینها فائق بیاییم، این تجربه ما است. این آرامش قلبی را ما باید داشته باشیم. بر همه سختی ‌ها و چالش‌ها می‌توانیم مومنانه فائق بیاییم».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآوری دلیری کسانی است که خاطرات و گنجینه‌های با ارزشی توسط آنان به یادگار مانده است.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال فراموشی و یا تحریف ارزش‌ها و حقایق دوران دفاع مقدس است، بنابراین جهاد تبیین برای مقابله با این تهدید یک وظیفه است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس آغازی بر بیداری اسلامی و احیاء اسلام سیاسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..