تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران اسلامی و انقلابی در دهه پنجم خود در اوج اقتدار و سربلندی است/ هدف از جنگ شناختی تصرف ذهنی و فکری مردم و خصوصا جوانان است/ سردار شاهرخی نقش بسزایی در برقراری امنیت در مناطق غرب کشور داشت

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای شهرستان محلات و بزرگداشت سردار محمد رضا شاهرخی اظهار کرد: ملت ایران در دفاع مقدس با تکیه بر رهنمودهای ولایت و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) بزرگترین حماسه ها را خلق کردند و گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است و امروز به برکت مجاهدت های ۴۳ ساله گفتمان مقاومت در کشورهای اسلامی نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای حفظ، پاسداری و ترویج فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس است، گفت: دغدغه جوانان و نوجوانان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس جای تقدیر دارد و البته این نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و جامعه است.

سردار کریمی ادامه داد: پویایی و حرکت جامعه به سمت اهداف و آرمان ها در گرو زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت است و گام دوم انقلاب باید از دفاع مقدس به عنوان پشتوانه راهبردی، فکری و معنوی استفاده شود چراکه دفاع مقدس ذخیره گران بها برای رشد ملی و پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب مردمی سازی پیشرفت است، گفت: دفاع مقدس سند زنده مردمی کردن پیشرفت است که با ابتکار امام خمینی(ره) نقش مردم در دفاع و پیشرفت کشور احیا شد و لذا دفاع مقدس نقطه قوت ملت ایران در همه ابعاد است و نقش مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اهمیت به مسئله تبیین از ضرورت های مهم گام دوم انقلاب است و جهاد تبیین از الزامات مهم تحقق بیانیه گام دوم است و در این میدان جهاد حقایق و حماسه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان باید تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه فرمان جهاد تبیین در برابر جنگ شناختی دشمنان است ، گفت: جنگ بین اسلام و کفر، حق و باطل، روایت دروغ و حقیقت و تغییر جای جلاد و شهید با جهاد تبیین مرز آن مشخص می شود و لذا جهاد تبیین یک فریضه فوری و امر ولایت است و همه در این جهاد باید نقش آفرینی کنند.

سردار کریمی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی و روایت های دروغ از مسائل اجتماعی و فرهنگی جنگ شناختی علیه ملت را راه انداخته و از این طریق به دنبال گروگان گیری و اثرگذاری سم آلود بر ذهن جوانان و نوجوانان است که جهاد تبیین توطئه ها و شگردهای شیطانی دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی هدف از جنگ شناختی را تصرف ذهنی و فکری مردم و خصوصا جوانان خواند و اضافه کرد: دشمنان از این طریق ارزش های اسلامی همچون غیرت دینی و سنت های دینی و ملی را زیر سوال می برند و لذا باید نهضت دفاع از ارزش ها از طریق جهاد تبیین شکل بگیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: ایران اسلامی و انقلابی در دهه پنجم خود در اوج اقتدار و سربلندی است و لذا باید مولفه های اقتدار روز به روز تقویت شوند و یکی از مهمترین مولفه ها غیرت دینی است که در جامعه باید پر رنگ شود.

وی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس نهضت دفاع از ارزش های اسلامی را با موفقیت راه اندازی کردند و با توجه به اینکه نهضت دفاع و جهاد همچنان در کشور جاری است جهاد تبیین دفاع مقدس امروز در برابر توطئه های دشمنان است و همه مردم در این جهاد باید نقش آفرین باشند و لذا مردمی بودن محور اصلی جهاد تبیین است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این یادواره گرامیداشت یاد و خاطر سردار محمد رضا شاهرخی که به حاج مسلم معروف بود است که بنده به سهم خود از برگزاری این برنامه کمال تقدیر را دارم، گفت: سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا شاهرخی از فرماندهان شجاع و دلیر دوران حماسه پرافتخار دفاع مقدس رزمنده ای گمنام و بی ادعا و دلاورمردی با ویژگی های اخلاص حماسه آفرین، شجاع و غیرتمند در دینداری و موانع آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: سردار شاهرخی عزیز بسیجی مخلصی بود که درسنین پایین نوجوانی به جبهه رفت و تا پایان جنگ با دشمنان متجاوز بعثی علاوه بر سرکوب متجاوزان بعثی، نقش بسزایی در برقراری امنیت در مناطق غرب کشور داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: نام حاج مسلم لرزه بر اندام مزدوران کومله و دموکرات می انداخت و هیچ زمانی از تهاجم فرهنگی دشمن به پشت جبهه ها نیز غافل نبود و طی ۸۰ ماه حضور درجبهه های جنگ تحمیلی و سرزمین مجاهدت های خاموش کردستان و با نیل به درجه جانبازی عمرخدمتی خود را صادقانه سپری کرد و درحین تلاش مقدسش به لقاالله پیوست و رحمت به روح و روان آن عزیز که حیات بابرکتش در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم بود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران اسلامی و انقلابی در دهه پنجم خود در اوج اقتدار و سربلندی است/ هدف از جنگ شناختی تصرف ذهنی و فکری مردم و خصوصا جوانان است/ سردار شاهرخی نقش بسزایی در برقراری امنیت در مناطق غرب کشور داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..