تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه حضرت زهرا (س) همدان

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان‌ پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا (س) همدان برگزار شد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که برای آبیاری شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان با تأکید بر بهره‌مندی از سیره تربیتی شهدا گفت: شهیدان عزیز ما اطاعت را عبادت می‌دیدند و امروزه وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند، ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

وی افزود: همه ما باید برای دفاع از انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه باشیم و تلاش کنیم که یکی از راه‌های دفاع از انقلاب، گرامیداشت شهدا و هفته دفاع مقدس است.

زهره‌وند با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های دفاع مقدس بر جوانان و نوجوانان گفت: دلجویی و تقدیر و تشکر از خانواده‌های معظم شهدا یکی از مهمترین برنامه‌های برگزار شده در این هفته است که تاثیر بسیاری بر آشنایی قشر جوان با شهدا و آرمان‌های آنان و زنده نگه داشتن یاد شهدا در دل‌ها دارد.

وی در پایان به برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری آبروی محله و یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا و تقدیر از آنها، نشست‌های روشنگری با موضوع انقلاب و دفاع مقدس، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی، برپایی میز خدمت، تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، توزیع لوازم التحریر دربین دانش آموزان نیازمند، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری و کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس و... در این هفته برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه حضرت زهرا (س) همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..