تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 دی، روز بصیرت ملت ایران از جایگاه ولایت بود

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1395/10/03 شناسه خبر: 985754

امام جمعه رامیان گفت: 9 دی، روز بصیرت ملت ایران در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان از جایگاه ولایت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام «حسین طاهری» امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته گفت: 9 دی روز بصیرت ملت فهیم ایران از جایگاه ولایت در مقابله با تمام توطئه ها و فتنه ها بود.

وی اظهار کرد: کسانیکه بی تدبیرانه زمینه ای برای سوء استفاده نسبت به نظام و ولایت فقیه ایجاد کردند تا انقلاب را در این کشور از بین ببرند اما اقشار مختلف مردم با حضور به موقع از انقلاب و دین  دفاع کردند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه امروزه کشور بیش از هر زمان دیگر توجه ویژه ای به جایگاه ولایت فقیه را دارد، افزود:  بخاطر فهم و جایگاه مردم از لحاظ ولایت کل دنیا به اسلام توجه ویژه ای دارند و باید این اطاعت و توجه را حول محور ولایت بیشتر کنیم.

وی با اشاره به 21 دسامبر ولادت حضرت مسیح، بیان کرد:  متاسفانه دنیای غرب که خود را مدعی پیروی از حضرت مسیح می دانند، گرفتاریهای زیادی برای جامعه ایجاد کرده اند و بزرگترین گرفتاری ایجاد غده سرطانی به نام صهیونیست در قبله اول مسلمانان است.

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: این غده سرطانی برای ایجاد ناامنی و کشتار مسلمانان، جنگ نیابتی را توسط داعشی ها و تکفیری ها به راه انداخته اند و برخلاف توصیه های حضرت مسیح  عمل می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 دی، روز بصیرت ملت ایران از جایگاه ولایت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..