تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوه قضاییه آشوب‌گران را به جای خود بنشاند

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به خواسته مردم از دستگاه قضا اظهار کرد یکی از خواسته‌های مردم از دستگاه قضا این است که علل و عوامل فوت خانم مهسا امینی بررسی و به اطلاع مردم برسد و روشنگری در این زمینه انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به روشنگری در خصوص علت فوت خانم مهسا امینی گفت: بررسی علل فوت خانم مهسا امینی و روشنگری در این زمینه موجب می‌شود اعتقاد و اطمینان مردم نسبت به نظام اسلامی بیشتر شود چرا که در این ایام گاهی مواقع حرف‌ها و اظهاراتی از سوی عده‌ای خودی مطرح می‌شود که‌ پسندیده نیست.

خطیب جمعه رشت یکی از برنامه‌های استکبار در ایجاد آشوب در کشور را کمرنگ جلوه دادن نقش دین در جامعه دانست و بیان کرد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد این فتنه‌ها دین را از مردم بگیرند زیرا فهمیده‌اند دین و اسلام و قران مایه حیات است لذا  دشمن اسلام و قران را نشانه گرفته است.

فلاحتی با بیان اینکه قوه قضائیه باید با آشوب‌گران با شدت برخورد کند، افزود: دستگاه قضا، آشوبگران و هنجارشکنانی که موجب نگرانی و آزردگی خاطر مردم شده و به دشمن میدان داده و خانه خدا و قران را اتش زدند به جای خود بنشانند و برخورد کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری دلسوز بشریت در جهان هستند، گفت:  رهبر معظم انقلاب امروز دلسوز همه مستضعفان عالم است و امروزه بسیاری مستضعفان و بشریت از یهودیت و مسیحیت و حتی انان که دین ندارند باور کرده‌اند که این رهبر تنها رهبر بر روی کره زمین است که دلش برای بشریت می سوزد و می خواهد ظلم روی زمین نباشد

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اجرای قوانین و اصول سعادت افرین اسلام ذره ای عقب نشینی نمی‌کند، گفت: این سنگ پراکنی و ترقه زدن منجر به این نخواهد شد که جمهوری اسلامی از اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب و امام‌جمعه رشت رعایت اصول خود کوتاه بیاید.

فلاحتی با تاکید بر لزوم اجرای قوانین اسلامی در کشور افزود: جمهوری اسلامی براساس قوانین، متعهد است اصول و احکام اسلامی را در جامعه رعایت و اجرایی کند و در این راستا از هیچکس نمی‌ترسد و واهمه و هراس به خود راه نخواهد داد.

وی با خطاب به رسانه‌های معاند در خصوص شعله‌ور کردن فتنه آشوب در کشور بیان کرد: آیا شما دلتان فقط برای ملت مسلمان ایران سوخته است؟ آیا برای مسلمانان دلسوزی می کنید؟طبق آیه قران، کسی ‌که مسجد را خراب می کند، عذاب اخرت بر پیش روی آن‌ها است پس منتظر عواقب اقدامات خود باشید.

فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تاکنون از جنایتکاران در هیچ کجا برای اجرای قوانین اسلام اجازه نگرفته است، تصریح کرد: رهبر انقلاب با برخی رهبران و روسای جمهور کشورهای مجاور از جمله رجب اردوغان ترکیه که به محضر ایشان امدند اتمام حجت کردند که تغییر مواضع دهند ولی رئیس جمهور ترکیه هر روز رنگ و لعاب جدیدی می گیرد اخیرا در سازمان ملل پس از چندین سال با صهیونیست‌ها دیدار کرده است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوه قضاییه آشوب‌گران را به جای خود بنشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..