تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبردار 40 میلیاردی در الیگودرز دستگیر شد

ساعت: 14:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/03 شناسه خبر: 985571

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز از دستگیری کلاهبردار 40 میلیاردی و کلاهبرداران فروش احشام توسط ماموران آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خدارحم ذلقی ؛ فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز در گفت و گو با  هیجار افزود: با دریافت گزارشی از پلیس آگاهی مرکز کشور مبنی بر متواری شدن فردی کلاهبردار به اتهام فروش مال غیر، تیمی از پلیس آگاهی شهرستان  برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد : کلاهبردار یک باغ  ومنزل مسکونی به مبلغ 40 میلیارد ریال را باسند جعلی به فردی فروخته بود و پس از انجام معامله متواری شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز اظهار داشت: ماموران آگاهی با استفاده از اطلاعات بدست آمده و انجام  تحقیقات گسترده پلیسی، محل اختفای فرد کلاهبردار را در شهرستان شناسایی ودر یک عملیات ضربتی آن را دستگیر نمودند.

ذلقی به کلاهبرداری در خرید احشام نیز اشاره نمود وبیان کرد:همچنین درهفته های گذشته در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی با خرید احشام و دادن چک‌ سرقتی به مبلغ 400میلیون ریال از وی کلاهبرداری نموده است، رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد : افراد کلاهبردار احشام را از شهرستان بروجرد به روستای چمن سلطان الیگودرز انتقال داده اند و با جلب اعتماد با وی معامله نموده اند که پس از شناسایی 2 نفراز این باند فروش احشام دستگیر شدند  و 2نفر دیگر نیز تحت تعقیب می باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبردار 40 میلیاردی در الیگودرز دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..