تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شد

سرهنگ محمدحسن مقدم، فرمانده سپاه ناحیه بسیج خلیل آباد  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی؛ با بیان اینکه ۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار دربین نیازمندان در خلیل آباد توزیع شد، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی و نوشت فزار در راستای رزمایش کمک مومنانه و منویات رهبری توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ بسته معیشتی با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، بین افراد آسیب پذیر و  ۴۰۰ بسته نوشت افزار نیز بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد، خاطرنشان کرد: هر یک از این بسته‌های معیشتی به ارزش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که شامل اقلام خوراکی ضروری از قبیل برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و مرغ بود.

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه هر بسته نوشت افزار نیز بالغ بر ۲ میلیون ریال ارزش داشت، تصریح کرد: این بسته ها نیز شامل کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند بود که با توجه به شروع سال تحصیلی جدید توزیع شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای اجرای طرح کمک‌های مومنانه، اذعان کرد:  در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های سپاه خلیل آباد طبق منویات مقام معظم رهبری برای کمک به اقشار آسیب پذیر به کار گرفته شد تا گامی بلند برای رفع نیازهای اولیه زندگی مردم در سطح شهرستان باشد.

مقدم در پایان عنوان کرد: بسته های معیشتی و نوشت افزار توسط بسیج سازندگی و با کمک خیرین تهیه شد و در توزیع این بسته‌ها گروههای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج همکاری داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۵۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..