تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه آموزشی حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج ام سلمه و ناهید فاتحی سپاه ناحیه مهریز

به مناسبت هفته دفاع مقدس کارگاه آموزشی با حضور حلقه‌های صالحین نوجوان شهید اصغر حیاتی (پایگاه ام سلمه) و شهید بابک نوری (پایگاه ناهید فاتحی) در کافه کتاب شهدا دهستان بهادران مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در این مراسم معاون اجتماعی سپاه الغدیر یزد به موضوعات سبک زندگی شهدا، آثار ارتباط با شهدا و اهمیت کتابخوانی پرداختند.

حجت الاسلام محمدرضا فخرالدین زاده با بیان داستان‌های مختلف از شهدای دفاع مقدس به اهمیت مباحثی مثل احترام به پدر و مادر، توجه به بیت المال و حقوق خانواده‌های شهدا و ... پرداخت.
وی گفت: شهدا می‌دانستند که اگر دنیا و آخرت می‌خواهند باید توجه پدر و مادر را جلب کنند.

توصیه فخرالدین زاده به نوجوانان این بود که اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب‌های شهدا بگذرانید چرا که در این صورت شما در دانشگاه یاران امام حسین (ع) حضور دارید.

برگزاری کارگاه آموزشی حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج ام سلمه و ناهید فاتحی سپاه ناحیه مهریز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه آموزشی حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج ام سلمه و ناهید فاتحی سپاه ناحیه مهریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..