تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست جهادتببین باموضوع بیانیه گام دوم انقلاب در میرجاوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، حجت الاسلام لک زایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه میرجاوه با اشاره به اینکه در این نشست ،نسبت بین بیانیه گام دوم و جهاد تبیین مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: مباحثی پیرامون راهبردها و ضرورت هایی که در عرصه جهاد تبیین باید به آن بپردازیم.

وی با اشاره به این مطلب که در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری به این بحث اشاره و تصریح دارند و نخستین توصیه ایشان به جوانان بحث امید و نگاه خوش بینانه به آینده است،  افزود: در طول این چهل سال سیاست دشمن مایوس سازی مردم و مسئولان از آینده است.

لک زایی با تصریح بر اینکه در راستای جهاد تبیین باید ثبت وقایع تاریخی در دستور کار قرار گیرد، در توجیه چرایی این گفته اظهارداشت: چنانچه چنین اتفاقی بیفتد، بسیاری از ابهامات مردم به‌ویژه جوانان برطرف می‌شود و به‌نوعی هویت‌سازی شکل می‌گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میرجاوه بااشاره به این که رهبر انقلاب در بهترین زمان ممکن، موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند و درواقع به‌نوعی به بیانیه گام دوم قوام بخشیدند،تصریح کرد: انقلاب اسلامی مایه ی سربلندی ایران وایرانی است وانقلاب اسلامی ملت ایران قدرتمند اما مهربان وباگذشت وحتی مظلوم بوده است ومرتکب افراط ها وچپ روی هایی که مایه ننگ بسیاری ازقیامها وجنبشها است نشده است .
این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: ایران در هیچ معرکه ای حتی با مقابله با آمریکا و صدام گلوله اول راشلیک نکرده ودرهمه موارد پس ازحمله ی دشمن ازخود دفاع کرده است والبته ضربت مقابل رامحکم فرود آورده است.

وی با اشاره به اینکه خبرهای دروغ و وارونه نشان دادن واقعیت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و انکار حسن ها برنامه همیشگی رسانه های دشمنان ملت ایران است، گفت: جوانان باید پیشگام شکستن این سیاست باشند. خود بیانیه گام دوم انقلاب یک جهاد بزرگ تبیین بود که رهبری در موقعیت حساس انجام دادند.

این جهاد تبیین راه را برای جهادگران تبیین باز کرد. به نظر می رسد بیانیه گام دوم یک چهارچوب منطقی و مستند برای جهاد تبیین ارائه می دهد. بنظر می رسد جوانان متعهد هستند که می توانند مطالبه تبیین داشته و هم خودشان در صحنه تبیین حضور داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن بیان برکات بزرگ انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید کمبودها و خلاء‌ها پر شود و بر این اساس باید دید دشمن کجا و چه مسائلی را نشانه گرفته تا برای همان موضوعات نیز برنامه‌ریزی انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست جهادتببین باموضوع بیانیه گام دوم انقلاب در میرجاوه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..